FC København forlænger aftale med storsponsor
FC København har de seneste dage skrevet under på en række nye aftaler.
FC København har for nylig afsløret, at de har indgået en ny aftale med Adidas. Kort tid efter blev det også meddelt, at de havde forlænget deres samarbejde med Unibet.
Nu viser det sig, at det ikke er de eneste aftaler, der er blevet skrevet under på. Den danske storklub har også skrevet under på en ny aftale med Carlsberg.
De har samarbejdet i mange år, og det kommer de til at fortsætte med. Deres nye aftale strækker sig over fem år, hvorfor den løber frem til 2029. Det skriver FCK i en pressemeddelelse.
“Sammen med Carlsberg har vi store ambitioner om at udvikle og forbedre oplevelsen i Parken, og derfor sætter vi nu gang i store forandringer til glæde for vores mere end en million gæster,” kommerciel direktør i F.C. København, Mikkel Grove Lindsted, til klubbens hjemmeside.
“Vi glæder os til at rulle det hele ud, og vi tør godt sige, at vi også kan byde på nogle store overraskelser undervejs.”
Den nye aftale betyder, at FCK nu har mulighed for at investere i en række forbedringer. Blandt andet vil der blive investeret et større beløb i modernisering og forbedring af den infrastruktur, der bringer øllet rundt i Parken.
Det betyder naturligvis, at tilskuerne i Parken kan se frem til at få en endnu bedre oplevelse. Samtidig betyder den nye aftale også, at tilskuerne fremadrettet vil kunne vælge fra et endnu større udvalg af drikkevarer.
Slutteligt brygger Carlsberg også på en helt ny og unik FCK-øl. Som en del af den nye aftale, får Carlsberg deres logo på ærmet af spillertrøjerne.